هتل خیام، سه ستاره ای ممتاز در مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، همچنین مراکز تفریحی و گردشگری متعدد از جمله شهر های پر مسافر در ایران به شمار می آید. از همین رو مراکز اقامتی متعددی در تمام نقاط این شهر از جمله اطراف حرم، پذیرای مسافران عزیز خواهد بود. هتل خیام، سه ستاره ای ممتاز در مشهد از جمله هتل های نزدیک حرم در مشهد به شمار می آید که اقامتی خوش را برای مهمان خود به ارمغان خواهد آورد. در این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا این هتل سه ستاره را به شما مسافران عزیز که قصد سفر به مشهد را دارید، معرفی نماییم.

هتل های نزدیک حرم

معرفی هتل سه ستاره خیام مشهد

اگر در سفر به مشهد قصد اقامت و رزرو هتل های نزدیک حرم را دارید، هتل سه ستاره خیام مشهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل با 70 واحد اقامتی در 5 طبقه پذیرای شما مسافران عزیز می باشد. هتل خیام مشهد در سال 1378 در خیابان شیرازی مشهد، یکی از خیابان های منتهی به حرم افتتاح و جهت ارتقا کیفیت و خدمات در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل سه ستاره خیام مشهد

موقعیت مناسب این هتل یکی از مزیت های مهم برای اقامت مسافران به شمار می آید. مسافران با رزرو هتل سه ستاره خیام می توانند به آسانی به زیارت حرم مطهر مشرف شوند. همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم از جمله مزایای دیگر اقامت در این هتل به شمار می آید. قرار گیری ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل موجب شده تا مسافران بتوانند با هزینه اندک در رفت و آمد با وسایلی همچون اتوبوس، قطار بین شهری، تاکسی از مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد دیدن نمایند.

واحد های اقامتی و امکانات موجود در هتل خیام

با رزرو هتل خیام، سه ستاره ای ممتاز در مشهد می توانید در یکی از واحد های این هتل همچون اتاق فولبرد سه تخته، اتاق دو تخته فولبرد، سوئیت چهار نفره فولبرد و ... اقامت خوشی را سپری کنید. امکانات بالای موجود در این اتاق های لوکس و زیبا همچون طراحی زیبای اتاق ها، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، صبحانه، لوازم بهداشتی و ... این هتل را جزو هتل های با کیفیت مشهد قرار داده است.

واحد های اقامتی

همچنین هتل سه ستاره خیام با دارا بودن امکاناتی همچون پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لابی، صندوق امانات، چایخانه سنتی، رستوران، دستگاه واکس کفش و ... سفری خوشی را در مشهد برای مسافران به ارمغان می آورد.

امکانات موجود در هتل خیام

با سفر به مشهد و رزرو آنلاین هتل در مشهد از طریق سایت های هتل می توانید از بین هتل های مشهد که در این سایت برای شما فراهم آورده ایم هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. معرفی هتل های پنج ستاره مشهد در های هتل اقامت دلنشینی را برای مسافران به این شهر فراهم می آورد. همچنین اگر علاقه مند به سفر به تور هستید، می توانید با رزرو تور مشهد سفری خوش به این شهر را تجربه نموده و از سایر مراکز تفریحی و گردشگری این شهر دیدن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: